Un bon exemple de com utilitzar la realitat augmentada

La publicitat s'ha sortit del paper i les pantalles per interactuar amb els usuaris. Això no és realitat convencional, ara en diuen Realitat Augmentada. En poques paraules la Realitat Augmentada fon la realitat virtual amb el món real de l'usuari. Això s'aconsegueix gràcies a la tecnologia computada que a través d'algoritmes de reconeixement d'imatges i tracking de moviments arriba a comunicar-se amb el món real. . El resultat és la Realitat Augmentada que es projecta en pantalla digital barrejant els elements del món real i la realitat virtual.

No us perdeu aquest vídeo d' una nova línia de desodorants de la marca AXE que decideixen llançar el producte amb una campanya de realitat augmentada a l'estació Victoria a Londres. AXE utilitza la tecnologia realitat augmentada per baixar àngels del cel que sedueixen als usuaris dins de l'estació.





Aquest tipus de tecnologia que està donant passos accelerats últimament té un sens fi d'aplicacions, des navegació GPS, jocs i esports. Avui dia s'està difonent seu ús en publicitat, i ha aconseguit tenir importants resultats amb una gran acollida pel públic.

Font