Els consumidors utilitzen cada vegada més els seus smartphones per triar on anar a dinar

Cada cop som més persones les que acudeixen a Google per a preguntar-li on podem anar a dinar. I si això és una pràctica molt estesa als nostres ordinadors, ara ho comença a ser també als nostres smartphones.



Gràcies a les noves tecnologies com la geolocalització, si en mig del carrer ens trobem en la necessitat de cercar un restaurant, ho podem fer amb aplicacions de cerca utilitzant el smartphone.

A més a més, els joves a Estats Units consulten la carta del restaurant i fins i tot fan la comanda abans de seure a taula. Entre les activitats que els internautes realitzen relacionades amb el sector hostaler, consultar el menú és la més comuna per als públics de totes les edats, amb una major representativitat per part dels joves (32%), un 17% dels pertanyents a la generació X i un escàs 8% dels baby boomers.

També ens influeix molt el fet de que els restaurants tinguin presència a la web 2.0, permetent que se'ls segueixi i poder estar assabentats, per exemple, del menú del dia i veure fotos dels plats.

Font